Zprávy o hračkách

Kampaň Play-Doh Kids Can oslovuje mladé lidi

Společnost Hasbro zahájila novou kampaň na podporu kritického rozvoje a imaginativní hry dětí. Kampaň Play-Doh Kids Can zmocňuje děti prostřednictvím třídních hodin a digitálních programů. Iniciativa povzbuzuje děti, aby si hrály odvážně a s otevřenou myslí. Program je dostupný ve Spojených státech a Kanadě.

Hasbro oznámilo kampaň s Play-Doh Imagination Curriculum, protože věří, že představivost je super síla. Hasbro doufá, že programy překonají omezení a překážky kreativní hry tím, že budou bojovat proti faktorům, které brání dětem volně používat svou představivost, včetně stresu, odsuzování a rozptýlení.

Učební plán používá rychlé aktivity, které povzbuzují děti, aby si kdykoli a kdekoli otevřely krabičku Play-Doh. Délka aktivit se pohybuje mezi 5-15 minutami a obsahují pokyny a plány hodin pro pečovatele a učitele. Hasbro doufá, že současná generace nepřestane používat svou představivost a bude schopna posilovat svou představivost jako dovednost.

V listopadu bude Play-Doh Imagination Curriculum dostupný pro 400 000 studentů na školách Title 1. Nezisková organizace First Book poskytne 2 miliony krabic Play-Doh a učební plán, který si učitelé mohou zdarma stáhnout online. Hasbro poskytlo obsah pro rodiny online.